Snabba beslut

När man tradar så krävs det att man har förmågan att fatta beslut snabbt. Så när min flickvän idag pratade om att vi borde ta en sista minuten resa till Grekland så var jag blixtsnabb med att boka en flyg till Mallis. Om drygt 3 timmar, kl 07.00 far vi med Sterlings. Boende är bokat i Sa Corna, tennisbana på hotellet.

Det finns trådlöst på hotellet men det lär nog inte bli så mycket aktivitet på den fronten ändå.,  

Djokovic 1-0 i set nu! Tänk att flera bolag gick ut med över 2.6 på Djokovic....han landade till på 1.8. Jag har dock inte tradat något i matchen då jag är en aning salongsberusad efter en kväll på Avenyn.

Till värmen!

image16

Kommentarer
Postat av: Lasse Schmidt

Maken till självupptagen jävel får man leta efter... slå sig för bröstet att han använder sig nätet för att boka saker. Vakna, nolla... det är 2007 därute!

2007-08-13 @ 11:09:56
Postat av: Re: Lassekongo

Jag forstar inte riktigt..

2007-08-13 @ 15:10:08
Postat av: Anrik

Svensk jantelag
Ha det bra på mallis !!!
/Anrik

2007-08-13 @ 20:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0