Henin eller Mauresmo?

Efter dagens final mellan Henin och Mauresmo i Eastbourne så står det klart att det är bland dessa två som den troliga wimbledon vinnaren finns.

Matchen innehöll allt man kan förvänta sig av en final mellan världens just nu två bästa damspelare på grus.
Henin vann med 7-5 6-7(4) 7-6(2).

Mauresmo tog ledningen med 4-1 i första set, men tappade det.
Henin tog sedan ledningen med 4-2 i andra set, men tappade det hon med.
I tredje set så bröt Mauresmo vid ställningen 2-2 och gick fram till 4-2. Hon servade för matchen vid 5-4 och hade 15-0 men hon tappade det och sedan även matchen då hon hittade någora dubbelfel i avgörande tb.

De flesta traders hade nog en underbar dag.
Henin vid start: 1.22
Henin vid 1-4 i första set: 1.6
Henin vid 4-2 i andra set: 1.02
Henin 4-5 i tredje set: 9.2
Henin vid 6-5 och 30-0 i M serve: 1.1
Henin inför tiebreak i 3:e set: 1.54

Diagram nedan avser matchoddsen för Henin:
image64
Personligen så fick jag en av de större förtjänsterna någonsin. Jag lyckades boka Henin 2-0 i set till 1.03-1.07 samt en hel del på matchspelet. Det är i matcher som denna som man är glad att man greenar ut. När M skulle serva för matchen så tog jag bort  jag tog bort 17k av min vinst på henne vilket jag inte ångrar nu.

image16

Kommentarer
Postat av: Swingtrader Igor

Grattis till fina vinsten,själv så skulle jag göra de båda lika gröna inför 5:4 i sista men gjorde det aldrig,något mindre vinst på Henin.
Jag hoppas att matchen mellan Jankovic och Chak inte blir void då jag har de lika gröna som gräset.
Nu blir det några tjekiska Staropramen och vänt på Wimbledon.

2007-06-23 @ 16:40:24
Postat av: Johannes

Grön som gräset då förstår jag:) Ser att Chakve har gått från 4.0 till 1.22 till 2.7 till 1.5 och nu 3.7...
Är inte hemma och orkar inte ladda om efter Henin-matchen. Lycka till!

2007-06-23 @ 18:57:00
URL: http://betfairdaytrader.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0