Galna marknader..

Real Madrid - Huelva

Madrid 2-0 53:e minuten. Handals till 1.02.
85:e minuten, 2-2, Madrid handlas till 10ggr.
92:a minuten. Madrid 3-2, handlas till 1.01.

image44
Real Madrids diagram.

Detta är ett bra exempel på varför fotboll är en helt värdelös marknad att trada. Ett lag gårr från 10(10ggr)i värdering till 99(1.01)på 1 sekund. Här handlar det om tur för att vara på rätt sida om man tradar. Jag avråder starkt att rada fotboll om mn inte har ett system som korsar mellan marknader, vilket är mycket avancerat och kräver stora summor.
image16

Kommentarer
Postat av: Theodore

Hej! Grattis till bloggen, du håller en riktig top nivå. Jag är själv en professionell betfair trader (trader ffa fotball) och har alltid undrat hur man kan trada på tennis (har själv inga imponerande resultat på tennis).

2007-05-21 @ 02:18:31
Postat av: Thomas Mäkitalo

Hej,
Otroligt intressant blogg, mycket bra!
Jag har ett förslag till dig rörande din blogg, kontakta mig på [email protected] så berättar jag gärna mer.
Skriv gärna ner URLen till din blogg i mailet.
Mvh Thomas Mäkitalo

2007-05-21 @ 17:59:05
URL: http://www.nhlblogg.se
Postat av: Re: Theodore

Tackar!
Jag har aldrig orkat sätta mig in i olika system för att trada fotboll. Jag har aldrig tid eftersom jag inte ens hinner trada alla intressanta tennismarknder. Det skulle vara intressant att utbyta erfarenheter någon gång.

2007-05-22 @ 00:51:20
URL: http://betfairdaytrader.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0