Norman/Johansson fortsätter

Eurosport rapporterar idag att det framgångsrika sammarbetet mellan Magnus Norman och Tomas Johansson fortsätter.

- Vi bestämde oss under Davis Cup-semifinalen mot USA. Exakt vilka turneringar det blir vet jag inte ännu. De är ju en del kvar av den här säsongen, men vi ska sätta oss och planera för nästa år om någon månad, säger Magnus Norman till eurosport.se.

Det glädjer mitt blågula hjärta att Magnus fortsätter coacha Tomas. Jag tror precis som Magnus att Tomas har mycket kvar att gepå tävlingsbanan, det bevisar inte minst segern mot världspelaren Blake i Davis Cup.

Tomas Johansson spelar sin andra match i Tokyo om en timme mot spanjoren Verdasco. V har visat stor from de senaste veckorna och är favorit till 1.7. Jag tror att om Tomas är kvitt sin flunsasläng som han hade förra veckan så har han bra chans här. Förmodligen så blir det inte vidare bra match för tradeing eftersom båda spelarna är starka servare. Men 2-0 till Tomas har imo bättre chans än marknadens 25%.

Edit 05.01
Magnus: Fokus bör läggas på psykträning. Först en missad setboll vid 5-4, inte mycket att orda om, men missade bollar i tb börjar bli för många. TJ tappade **4-3 till 4-7 på 2 minuter.:)

Edit 05.53
Vilken hjälte Tomas är! 1-1 *1-0 just nu, Han krossar.

Edit 05.57
Herregud, tillbaka breakad direkt.

image72

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0