Dagen D

Idag är det dagen D, d som i Davis cup. Sverige slår USA från underläge 1-2 med dessa spelare en gång av tio. Det vore kul om det blev idag, men jag kan inte se hur det ska gå till. Tomas Johansson förlorade mot Roddick för en månad sedan med 3-6 2-6 0-6 i US Open. Frågan är om Tomas kommer vinna mer eller mindre än 10 bollar i Roddicks serve?

Finaldags snart i China Open. Jankovic är ävervärderad mot Szavay som handlas till hela 5.3 just nu.

Davydenko och Haas är skadade/sjuka i den andra semifinalen mellan Ryssland och Tyskland. Youzhny har 2-0 i set mot tysken nu så detta bör vara klart för ryssarna, men jag har en känsla för att de sumpar det ändå.

Federer förlorade igår från läge 2-0 i set. Men det var i dubbel..annat idag.

 Dags att bege mig iväg nu, varje röst räknas ju. Och min kommer höras när Tomas slår in matchbollen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0