Davydenko del 264

Vad händer med den fula ankungen? image20

Spelmässigt så har han presterat bättre än någonsin efter den uppmärksammade läggmatchen.

De två killarna från Scotland Yard som ATP anlitat för att utreda matchen är inte klara ännu, vilket tyder på att de hittat något att spinna på iaf.

Betfair har efter matchen varit mycket restruktiva med att erbjuda marknader på Davydenkos matcher.
I den senaste turneringen  i Kina så öppnade de aldrig Davydenkos matcher för spel. Om det är en ny policy eller om de fått något tips vet jag inte. Kanske beror det på att han för ett år sedan - i just den turneringen i Kina - bröt matchen efter första set..

De vägrar att kommentera varför, jag har ringt och pratat med dom om det men de vill inte prata om det.

Hur som helst så gör betfair rätt tycker jag. Och betfair måste nog har kännt att de gjorde rätt när Davydenko följde upp sin semifinalplats i US-Open med att   - just det - förlora i andra omgången mot 117:e rankade Cilic.

Ni vet - när man ska sova på sommrarna, och så hör man en liten mygga i rummet. Man försöker ignonera den, men det går inte. Och rätt var det är så surrar det till i örat och man sätter sig upp, men då är den borta. Så går man bort till fönstret och står och smyger lite. Myggan kommer och då PANG slår man till.

Så nöjd som jag brukar vara då, så nöjd kommer jag att vara den dagen som Davydenko offentligt blir avstängd från touren. Och jag kommer somna lika skönt efteråt, precis som när jag tagit den där myggan.

image16


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0