Dags att motionera!

Jag sitter på tåget till sthlm över dagen för att träffa Johan Moazed från Betting Promotion.

Min dåliga vana trogen så klev jag ur duschen för sent vilket resulterade i att jag fick springa(maxfart) genom hela nordstan och centralstationen för att hinna med tåget. Jag hade kunnat boka mig själv till 6 gånger på att jag skulle hinna...men med en marginal på under 60 sekunder hann jag med till slut.

Nu, 45 minuter efter löppasset så påminner min andning mig fortfarande om att det är dags att på allvar göra något åt konditionen. Igår så hävdade Abbot Sveriges ekonomichef Fredrik Björnulfson, mer känd som kusin till Håkan Hellströms bandmedlem Finn Björnulfson, att jag har fått "Göran Persson stöningar när jag pratar".

Huva. Cillen - make a plan!


Inatt föll avoriterna en efter en.

Safarova(1.07)

Safina(1.07)

Bartoli(1.2, lägst 1.03)

Danililuo

På herrsida fölorade även Ljubovic mot Hasse.




Kommentarer
Postat av: jn

du verka ha bra kondition :)

2008-01-15 @ 09:59:21
URL: http://joysplace.blogg.se
Postat av: Mats

köp ett dataställ till motionscykeln, fungerar kanon

2008-01-15 @ 11:24:28
Postat av: toova

bra med motion:)

2008-01-15 @ 22:10:44
URL: http://toowa.blogg.se
Postat av: Anonym

Jo Toova, men tråkigt, eller=?

2008-01-15 @ 23:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0