Davydenko - igen

Just nu:

Davydenko - Youzhny 6-7 2-1*

Startodds Davy: 1.7
Odds underläge ett set(inget break) 1.8


Youzhny hade ett break up i andra set men hans odds gick aldrig ner riktigt, ca 100k  vill konstant boka Youzhny och spela Davy, till helt fel odds.

Fortfarnade nu, 0-1 i set och 2-2 i game så är INTE youzney favorit, trots att han var på 2.4 från start.
Alltså, 41% vinstchans innan start, men inte ens 50% vinstchans när han tar lednignen med 1-0 i set(efter att ha vänt 4-5*)

Uppgjort?

Nä, förmodligen inte. Men någon försöker maipulera marknaden regält. Om personen som gör det tar bort sina vad så kan ha få korrekta odds och spela på Davy, men det är uppenbart inte syftet. Folk spelar på punters rädsla för uppgjorda matcher.

Jag tror iaf att Youzhny vinner och tänker ligga kvar i tung position, trots att jag vet att det inte kommer uppstå läge för att greena ut what so ever.


Edit 2 min senare.

Youzhny fick breakboll till *3-2. Marknaden vägrade reagera och jag lyckades få avg. 1.79 på Y.
Han leder nu 1-0 *3-2 och korrekt odds ska vara 1.3 men är 1.65, dock nedåtgående.

Årets värdespel såvida inget skumt föreligger:)

image177
                 0-0          3-1              4-5    7-6  1-0 2-2 4-2

Diagrammet avser Youzhnys odds fram till nu(7-6 4-2)

Marknaden har nu stabiliserat sig något på 1.55 på Youzhny(2.4), ett set och ett break upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0