Ankungen

Davydenko spelar idag semifinal mot Kunitsyn i Pörtschach.

Marknaden pressade Davy från 1.27 till 1.15 innan start.

När Davydenko får breakboll emot sig och även blir breakad i första set så bryr sig inte marknaden. Det enda folk vill är att spela Davydenko.


Det är här de tar ens pengar.

Självklart så slänger jag mig på och bokar 1.25-1.27 när han tappar serven.
Davydenko vandrade upp lite till 1.38 men trycktes snabbt ner av bättre vetande.
1.01 är på ingång.

Alla som hade hoppats på att Davy skulle sakna motivation och vilja vila någon dag inför franska öppna, tyvärr.
Kanske imorgon.

image224

Ett break ner och 1.33...
Inte så väldigt märkvädigt, men jag ser exakt vad som pågår.

Under tiden jag skrev detta breakde Davy tillbaka(såklart) och handlas nu till 1.13.

Tjo ho all in Davy.

Kommentarer
Postat av: gigi

Jag får nog göra som du sa-börja lära mig trada :-)

2008-05-24 @ 10:52:22
Postat av: Fabio

Som vanligt mycket intressanta inlägg. Jag håller själv på att lära mig trada och börjat lätt med mindre insatser.

En liten fråga: Varför verkar alla traders vara så inrikitade på tennis? Beror det på att oddsen förändras mest (i olika riktningar dessutom) under kortare intervaller? Beror det på att det endast finns 2 utfall?

2008-05-25 @ 01:31:12
URL: http://braxingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0