Weekend

En underbar fredag idag, inte ett moln.

Över 30 tennismatcher idag, vilket betyder full rulle.

På söndag drar Franska Öppna igång vilket kan jämföras med att försäljningen går på högtryck. Det blir därför lite lugnt fram till dess. Cissi och Tilda sticker upp till Norrland på måndag kväll så jag får harva mig igenom hela Garros själv, lite tråkigt men även lite skönt. Jag sticker nog efter framåt kvartfinalerna..

Kanal 9 och Viasat sänder båda idag med start kl 13.00.

Minus 7 kg so far efter 10 dagar, vilket betyder att jag följer budget, 14kg på 21 dgr.
Återstår dock att se om tappet fortsätter i samma takt, föga troligt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vinner Jesse Huta Galung =) ?

2008-05-23 @ 13:45:31
Postat av: gigi

är det bara påsar och te och vatten fortfarande?

2008-05-24 @ 10:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0