Julmörk i Jutlabor

Jag sitter här och det är julmörkt ute. Ni vet så där hemskt mörkt på månarna att man bara vill lägga sig och sova igen.

Klockan är 12.09 på dagen i Korea och där har redan Maria Santangelo(3.20) haft ledning med 6-1 2-0 och handlats ner till 1.04 för att sedan tappa till 6-1 3-6, vilket det står nu och hon handlas till 4.30.


I Peking så är klockan 11.11 nu och hemmahoppet  Na Li har precis påbörjat matchen mot Schiavone.Inget break på två game. Måste vara rekord i WTA sammanhang.

Robin Söderling värmer upp i ett 30 grader varmt Bankok just nu, där är klockan bara 10, matchen börjar först kl 12 lokal tid men pengar som menar att Söderling har 86% i vinctchans har redan börjat trilla in. Jag vågar inte boka Robin än. Jag väntar tills han har tagit ledningen, först då uppstår värdet ;)

Och här i ett julmörkt Göteborg är klockan 05.13 och här sitter jag. Med kaffe utan mjölk. Snart ska jag göra min första trade för att värma upp till Robredos match i Kina. Och snart ska jag väcka Tilda.

Betfair gratisstreamar så generöst och det tackar vi för.

Kommentarer
Postat av: Crobbe

Du är inte ensam att sitta uppe, vart tog kaffet vägen nu igen? :-)



Har varit en ganska trevlig amerikansk fotbollsmatch dock.

2008-09-23 @ 05:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0