Men huva

Första matchen för dagen blev just den mellan Chan och Santangelo på bana tre i Korea.

Santas om stod i 3.2 från start tog alltså lednigen med 6-1 2-0 och handlades ner till 1.04.
Sedan tappar hon till 6-1 3-6 *0-2 15-40 och handlas upp till 100ggr.

Nu har ena spelaren handlats till 1.01(99% vinstchans) och den andra till 1.04(96% vinstchans).

Jag kliver in och bokar de löjligt låga oddsen som borde vara flera 100% högre på Chan.

Och vad händer? Jo, kvinnan räddar 15-40 och håller serven till 1-1 1-2*. Chan servar och får direkt 0-40 och där sitter jag med 80pap + och minus ett par laxar och tittar på en scoreboard som säger att det är jämnt skägg! Vilken öppning på dagen, trots att jag inte var med när favoriten handlades upp till 26 ggr innan.

Tyvärr så missar hon alla breakbollar men hon break tillbaka senare i matchen istället till *4-4, alltså i avgörande set.
Hon får 15-0 och handlas nu till unt 2ggr. Jag tar bort minuset men får inget mer eftersom hon snabbt tappar 15-0 till break och där var den lyckan slut. Hade hon hållt serven hade hon gått ner till 1.55 = drgy 50k + på båda.
Eller om hon breakt till 2-2 + hold innan så hade jag iaf fått boka 1.8.

Jaja, så är det ibland tänker jag.
Slänger upp lite 1.01 och 1.02 eftersom det är uppenbart att den kassa likviditeten lockar folk att ta vilka odds som helst.
Chan servar för matchen och får 30-0 och jag får boka ytterliggare 60k på 1.01-1.03.

Nu sitter jag alltså med 141+ och -1.5. Som från ingenstans liksom.
Chan tappar 30-0 till 3030 och den i spelsammanhang livsfarliga känslan "hopp" dycker upp igen.
Dubbelfel BOOM och Santa får breakboll till 5-5! I avgörande set! Denna boll gäller plötsligt väldigt mycket i kronor räknat.

Jag kan inte minnas att jag haft en sådan möjlighet på tennis någon gång de senaste 1000 marknaderna jag tradat!

Jag försöker greena ut till skammoddsen 1.24/1.33 på Chan men nej nej. 0:- matchas under breakbollen vilket bara det är sjukt. Ingen vill handla. Alla satt väl röda.

PANG PANG PANG och tre bollar i rad senare åt fel håll så var matchen slut.

Som om man sålt smöret och och fått betalt i falska pengar. Häpen skulle man kunna kalla det.
Till saken hör att jag bokade Benfica stort på 1.01 och de var en hårsmån ifrån att tappa 4-2 igår kväll.
Jag hade knappat hämtat mig från den så dyker detta upp.

Nä. Nu är det synd om mig och jag lägger ner verksamheten för detta morgonpass.
Ingen idé att trada vidare i choktillstånd.

Kommentarer
Postat av: Nicksson

Vad besviken man blir, ställer klockan på 5.00 för att hinna med några timmar tennis innan jobbet. Likviditeten var helt obefintlig, jävligt svårt att ta sig ur positionerna.

2008-09-23 @ 08:35:38
Postat av: Andeli

Självklart trist men vi som inte handlade någonting under gårdagen kan glädjas otroligt över att du är tillbaka och levererar inlägg efter inlägg med underhållande och intressant läsning!



Keep up the good work!

2008-09-23 @ 09:13:06
Postat av: Igor

Johannes,



Fetryck i Barcelona,du kanske så grafen jag tryckte ner:(



Omonia bryts i 87 minuten där jag hade vinst Omonia,vet ej vad som kommer hända i denna matchen.



Bokar Benfica mest för omsättningen och konstiga rörelse,1,09,1,01 och sedan igen 1,09:((((((

2008-09-23 @ 13:30:15
Postat av: Swingtrader Igor

PO=Åi0´mp'¨'_´,mmm ´+

2008-09-23 @ 18:40:47
URL: http://betfairswingtrader.blogspot.com/
Postat av: LD

VARFÖR ÄR DET SÅ KASS OMSÄTTNING??

2008-09-23 @ 20:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0