Perfekt start

Gick upp kl 07.30 idag och lagom till att jag satt mig ner på Betfair så tar Kuznetsova andra set mot Jankovic.
Jag kände direkt - vilken lyx - att få komma in till ett tredje set mellan dessa damer.

7 break och 5 hold bjöd de på i det avgörande setet med matchutvecklingen;
Kuznetsova *1-0
Jankovic 2-1* + 2 bp s
Kuznetsova *3-2
Jankovic *3-3
Kuznetsova *4-3
Jankovic 5-4* (+30-15)
Kuznetsova *6-5 15-30

Kuznetsova vann metchen med 2-6 7-5 7-5




Dagens matcher från Tokyo går att följa med väldigt kort dealy på JustinTV , DavisCup semifinalen mellan Spanien och USA sänds live på Viasat sport, start kl 13.00 med Ferrer-Roddick.

Totalt så innehåller dagen närmare 30 matcher. I kvalet till nästa års Davis Cup spelar idag både Nadal, Federer och Djokovic, Murray, Davydenko, Ferrer, Roddick, Wawrinka och Del Potro. Alltså alla spelare på herrarnas top tio förutom Blake spelar matcher idag. Jag kan inte komma ihåg senast som alla de var ute samtidigt och spelade senast.

Det känns att jag börjar blir till åren nu. Nyheter om att bekanta ska få eller får barn haglar.

Swedbank upp 28% när den alternativa bösen, stockholmsbörsen, öppnade idag. Nasty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0