Advent

Barn väntar och väntar på tomten.
Traders väntar och väntar på tomtar.

Ikväll så vill någon spela på Annal-Ena Grönefeld till 1.04 under sidbytespausen vid ställningen 1-1 *6-5.
Han ville spela 60k och det fick han.

Man kan ju tro att det var en enskild dåre eller ett feltryck. Speciellt eftersom Grönefeld inte lyckades hålla serven i hennes servegame precis innan. Men det var det inte. Det fanns fler tomtar som ville spela på 1.07, och ville man sträcka sig till 1.12 så gick det att boka hur mycket som helst.

Varför vet jag inte. Jag vet bara att korrekt odds ska vara 1.22.

Mycket handlar om att vänta.

Tyvärr så valde jag att acceptera marknades odds under tiebreaket för att greena ut till en av årets bästa enskilda resultat. Kändes sådär när det en minut senare stod 5-0 / **6-1 i tiebreak till motståndaren Zahlavova.
Hon tappade **6-1 till 6-4* och det var inte långt borta att någon postade 1.01 in danger på forumet.

Jag berättade precis för Cissi om matchen. Hon bara tittade på mig och sa; - Drick inget mer vin ikväll nu.
Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Anrik

Grattis till julklappen.



Valkyria med swesub återfinns numera på pirate.

2009-03-04 @ 05:18:04
Postat av: Mekongs Blogg

Jag får tacka för allmosan! Alla bidrag är alltid välkomna!

2009-03-04 @ 10:07:26
URL: http://mrmekong.blogspot.com/
Postat av: David

"Jag vet bara att korrekt odds ska vara 1.22." Är inte det en väldigt subjektiv åsikt? :) Eller har du något facit jag missat?

2009-03-04 @ 11:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0