Akta tiebreak.

Sitter och väntar på det långa loppet.

I 6 av mina 7 senaste matcher så har jag åkt på tiebreak.


Förlorade tiebreaks:

Danilidou förlorade från ledningen **3-0, 4-2 (hade 0 på vinnaren och 60 k på henne)
Crybas förlorade från ledningen 4-1, 5-4 ( hade 0 på vinnaren och 120k på henne!!!!, stod 100ggr tidigare.)
Nieminen förlorade från ledningen 3-0 , 5-3 ( hade 22k på han, minus på vinnaren)
Clement förlorade från ledningen 3-0 and 5-3 ( hade 0 på vinnaren, + 65k på honom)
Gasquet förlorade från ledningen 6-5* and *7-6 ( hade 2k plus på honom, -10k på vinnaren)
Och även Safin gjorde bort sig genom att smasha ut två gånger på rad vid ställningen 4-5 och 4-6. ( hade 20k på honom, -7 på vinnaren)

Till min tröst så fick jag in fint  på tiebreaket mellan Peer och Razzano, men TRE tappade 3-0 ledningear på samma tag +  en 4-1 samt 4 missade matchbollar(han förlorade sedan matchen)

Jag är glad att jag inte tradade Federers match (7-6 7-6) för då hade det varit två tiebreak till på loserlistan....

image72

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0