Föreläsning på seminarium.

Jag blev för en tid sedan tillfrågad av Peter Dahlenmark om jag ville medverka som föreläsare på höstens spelseminarium i Stockholm. Efter att ha funderat lite så tackade jag ja. Det var inte igår som jag höll en föreläsning men det ska gå bra. Ämnet, att trada på en oddsbörs är mig ju kärt, och även om jag långt ifrån är någon expert så har jag säkert en hel del intressanta lärdomar att sprida.

Enligt uppgift så är deltagarna vanliga spelare som vill bli bättre på sin hobby. Förlora mindre eller vinna mer.

Jag vet inte om det är fullt än, den som är intresserad kan kika på länken här för mer information om föreläsare och hur man anmäler sig. Dragplåstret till seminariet är Stefan Edberg!   

Kommentarer
Postat av: Håkan Klingén

Tack för uppmärksamheten!
Det finns fortfarande gott om platser!

2007-11-03 @ 17:59:07
URL: http://www.braodds.com
Postat av: Eric

Låter intressant, jag hade ingen aning om att det fanns kurser om detta i Sverige. Ska söka ledigt!

2007-11-04 @ 00:57:15
Postat av: nurugsinnet

Men Johannes, du borde läsa igenom vilken Stefan Edberg det är som kommer till seminariet... =) Om det varit "den store" hade det varit fantastiskt!

Jag uppskattar din blogg mycket men ställer mig frågande till ditt påstående om att ha tradat på 12 000 matcher. Om du började i februari 2006 är det teoretiskt omöjligt.

2007-11-04 @ 15:34:38
Postat av: RE: nuru...

I min bransch så är det den store:)

Haha, självklart har jag inte tradat 12k tennismatcher. Jag har inte gjort pressen själv och även påpekat att det är fel. Förut stod det 20k, jag bad att få det korrigerat till 1200 men men. Ska åtgärda det.
ATP har ca 2500 matcher per år, WTA 2200 + Fed Cup och Davis Cup ca 200 matcher tillsammans.
Ca 600-1000 tennismarknader per kvartal ligger vi på, 900 senaste 90 dagarna.

2007-11-04 @ 18:55:13
Postat av: nurugsinnet

Imponerande mängd matcher trots allt! Men det stod ju 12K på din presentation på bloggen, det är därifrån de måste ha tagit det.

2007-11-05 @ 01:44:37
Postat av: Re nur../joh

Yupp.

2007-11-05 @ 02:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0