Betfair amatörer

Kom precis hem från Håkan Hellströms konsert, packar lite inför resan till Sverige-Danmark imorgon.
Slår på Eurosport, tradar lite. Williams får 40-15 vid ställningen 0-1 i set och 0-1 i game.
Jag sitter och tradar med väldigt korta positioner. Max 2-3 bollar sen tillbakaköp.

Bokar Henins hårt för att köpa tillbaka efter nästa boll, oavsett hold eller 40-30.

DÅ CRASHAR BERFAIR!

Detta hände för 5 minuter sedan. Vad hände efter det? JO, Williams blev breakad direkt från 40-15, och Henin håll precis serven enkelt.

TACK BETFAIR för den crashen. Den kostade mycket. (Om inte Henin bryter foten inom 15 minuter)

Jag har betalat över 200.000 i avgifter till Betfair genom åren, avgifter som ska gå till en fungerande site. Nu händer detta igen! Riktigt uselt!



Edit: Henin fram till 3-0, Tappar till 3-3 0-40.
Håller serven till 4-3 och nu 0-40 i Williams serve. Fuck You Betfair.
Bästa tradeläget på 3 dagar. Men då ligger betfair nere. Tack tack.
 
Edit 2.
Henin 5-3, ska serva för match. Betfair fungerar igen, i 3 sekunder. Sen ny crash.

Edit3
Matchen slut, Williams breakade tillbaka till 4-5. Går fram till 30-15, därifrån håller hon normalt serven 7 gånger av 10 mot Henin. Men inte idag, Henin breakar efter tre errors från Williams och matchen är slut.
Betfair hann inte få upp siten på 49 minuter, vilket är värdelöst. Idag kostade det 19000:- + utebliven vinst.
Amatörer.

Jaja, livet går vidare. Jag hittade i alla fall en tågbiljett i 1:a klass som var 65:- billigare än i 2:a klass till morgondagens resa till Råttsunda. Skönt det.

Kommentarer
Postat av: Swingtrader Igor

Hm....Det blir säkert void,
Bokade Henin vid 40:15 och 5:4 i första för 1.22,.(

2007-09-07 @ 23:52:29
Postat av: Swingtrader Igor

Och så hämtar Henin 0:40 till game,då vinner man aldrig matchen Venus......taxi home

2007-09-07 @ 23:58:27
Postat av: Re: igor

Snygg gratis lay i första set! Jag fick en del på 1.28 vid 5-4 4040. Tyvärr så fick man inte betalat på grund av att siten inte kunde crashat 1 minut tidigare eller senare. En del av reglerna och risken med att trada men dock så irriterande när man hamnar på fel sida. Jag hade en gång bokat 1.07 30k för ett år sedan, precis efter så crashade siten. Då gick det bra, eftersom jag hade lagt in en back på 1.1 och hon stod i 1.09. Spelaren förlorade innan betfair kom tillbaka den gången. Så det jämnar väl ut sig men ändå ***********! Sen att hon missar 0-40 läget och tappar 30.15 är ju bara helt sjut i kombination med att siten chrashar. Odds på det? 5000ggr?

2007-09-08 @ 00:18:56
Postat av: Arjansbror

Patetiskt tycker jag, siten var ju nere under stora delar av Kuzzi-Tjack matchen...så man trodde ju knappast att det skulle kunna hända igen samma kväll
Som tur är så voidades inte spelen, hade fin fin vinst på Henin

2007-09-08 @ 01:55:21
Postat av: Lasse Schmidt

Synd att jag inte såg att du skulle upp till Stockholm tidigare. Hade varit ett sant nöje att klappa dig, din jävla nolla! Hade du hade haft med dig dina nötter till polare också, Mr Mekong och Arjans Brorsa, så hade det kunnat bli riktigt kul. Vilka bonnjävlar och nollor det finns!

2007-09-09 @ 23:37:00
Postat av: Re: Lasse

Väl rutet!
På något sätt så påminner du mig om karaktären i filmen "ensamseglaren". På nått sätt.

2007-09-10 @ 19:01:21
Postat av: Anonym

Lasse, sopa. Sluta jiddra över internet utan maila mig så styr vi en date istället: [email protected]
Lilla luffare där.

2007-09-10 @ 22:15:23
Postat av: arjansbror

tjena lasse, manges schmidts bror? bonnjävel mitt i stockholm city? du prickade rätt... Är det dina pengar jag vinner varje dag?

2007-09-10 @ 22:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0