Berdshit

Berdshit förlorade precis mot Nadal. En mer rättvis seger än Nadals får man leta efter. Han var bättre på allt.
Cissi tradade matchen, jag kom in vid 5-5 i första set. Och tog över. Tyvärr. Eller ja.
'
Jag hittade en fin bokning på Nadal på 1.30  när Berdshit servade vid *5-6 15-40. Och en fin bokning på 1.32 vid Berdshit *1-3 i tiebreak. Den gav mig ett verkligt odds på ca 7 gånger och den var jag mycket nöjd med. speciellt vid 6-6 i tiebreak.

Men Berdshit väljer dubbelfel och jag sätts på prövning efter ännu en motgång och ännu ett förlorat tiebreak.
Den prövningen bestod av att spela tillbaka på 1.22 på Nadal, men den klarade jag inte. Ett klart spår av att vara helt ur form.

Att han sedan blev breakad 15-0, 15-15, 15-30 15-40 break gjorde inte det hela lättare.
När en spelare blir brekad från 15-0 så är det ofta näst intill omöjligt att byta sida. 0-15 är enklare, 0-30 eller 15-30 med.

Nästa prövning, att spela på tokhöga 1.08 gick inte heller. Sällan har någon spelat så mycket sämre än motståndaren än vad Berdshit gjorde. Men det hjälpte inte. Paralyserad och full av självömkan satt jag och sura istället över mitt förlorade tiebreak.

Grundbokningarna var iaf bra, mycket bra allihopa. Jag kan inte ångra de och jag kan inte heller ångra att jag började peta i ett tiebreak, det var värde.
Tyvärr så löpte jag inte linan ut och röda/greenade ut efter tiebreaket oavsett utgång. Det blev mitt fall denna gång.

Känner mig lustigt nog lite som en dead man walking när jag tradar just nu, bokar jag så vinner den bokade spelaren 12 bollar i rad och vice versa. Varje gång. Hela tiden. Helt tiden. Til loch med i mina mardrömar.
Och med den vinklade och deprimerande inställningen så blir det automatisk ledighet i 2 dar.

3000 matcher kvar i år. -15 k i varje så...

1000apor.se är imo en liten besvikelse. Visst finns det ett och annat roligt men huva. Jag hade väntat mig mer.

Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hur mkt pengar har du i buffert egentligen?:)

Och hur mkt pengar startade du med?

2008-04-05 @ 00:00:44
Postat av: Fredrik

Jag gjorde exakt som dig Johannes.....om det kan vara till någon tröst
:)
Jag tänkte att Berdych hade varit så bra tidigare i turneringen....oj vad jag hade varit imponerad av honom.....så han måste ju bara vända och vinna här också....nya tag!

2008-04-05 @ 00:32:02
Postat av: Betfair swingtrader

Hej

Jag åkte själv på stryk i den matchen trots att jag enligt mig hade fint grönt på båda sidor under matchen,sånt är livet ibland,tyvärr.

Nu matchboll Davydenko,komigen.

2008-04-05 @ 02:37:51
URL: http://betfairswingtrader.blogspot.com/
Postat av: mr Mekong

Vi är alla nere för räkning då och då! Idag blev jag räddad av Davydenko av alla människor! Jag tror han slår Nadal om han håller sådan världsklass från baslinjen!

2008-04-05 @ 02:56:41
Postat av: Joh

Daniel: Bufferten räcker ett tag till:)
Jag började med 2k tror jag, kanske 5.
Fredrik och Igor, det känns bra att vi kan dela sorgen:)
MRM: Grattis till de smutsiga pengarna:)(vinst på en Davy match)

2008-04-05 @ 05:48:07
Postat av: PeterD

Davydenko var inte bara en klass bättre i natt utan förtjänade att vinna. Så här bra är han då det inte är någon extern inblandning i marknaden!

2008-04-05 @ 14:03:31
Postat av: niklas

Hej Johannes

Du har inte skrivit hur den nya boten är, har dom infört den nu? har du märkt nåt av den? å hur fungerar den?

2008-04-05 @ 20:48:57
Postat av: Anrik

Hej Johannes

Vad är det som händer ?
ingen update ??

2008-04-10 @ 08:28:40
URL: http://travochpoker.blogspot.com/
Postat av: Joh

Anrik; polar med Adielsson istället.
Niklas: Så vitt jag förstår och erfar så har inte boten aktiverats på livetennis igen.

2008-04-22 @ 09:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0