Update

Bloggen krånglar.

Något har blivit fel, tidigare inlägg och nya kommentarer publiceras inte. Nu har jag kopplat bort vidarelänken till min hemsida och då fungerar allt plötsligt igen. Med andra ord så är det bara den gamla adressen betfairdaytrader.blogg.se som fungerar.

Just nu har vi som planerat semester. Dvs helt ledigt från trading under december.
Rätt skönt faktiskt. Både jag och Cissi har än så länge lyckats koppla av helt och hållet. Ingen av oss har ens loggat in på Betfair under de två första veckornas ledighet. Jag försökte nå Betfairs forum en gång i Thailand men det gick inte. Thailändarna ligger steget före Sverige och har redan spärrat hela siten. 
Annars har vi en del planering inför 2009 att ta tag i, det är allt.

2008 är snart historia och 2009 närmar sig med stormfart. 
Fram till dess att tennisen drar igång igen kring nyår så ska jag iaf försöka blogga lite för att komma i bloggform igen.
När tennis sedan drar igång så kommer jag och bloggen vara tillbaka i gammal god form.

*Bloggform. Jag älskar nya ord.
* Under detta inlägg finns tre inlägg som aldrig blev publicerade pga felet på bloggen. Var de andra inläggen tagit vägen vet jag inte..


Kommentarer
Postat av: Oskar

Hej!



Kul att du är tillbaka!

2008-12-19 @ 12:04:42
Postat av: xxx

Welcome back!

2008-12-19 @ 13:56:57
Postat av: C

Jäkligt fint att ha dig tillbaka så man kan få lite inspiration i sitt eget spelande!

/C

2008-12-21 @ 20:35:41
URL: http://thebetfairbotbuilder.wordpress.com
Postat av: Anonym

Vad har du för samarbete med Peter Dahlenmark?

2008-12-30 @ 14:41:25
Postat av: Johan Björkqvist

Hej Johannes!



Jag vill uttrycka min glädje över att du har börjat blogga igen, det är en stor hjälp för mig och var det som fick in mig på tennistrading från början. Jag hoppas att det ska bli ett bra tradingår för oss båda.



Tennisuppehållet har jag ägnat åt att trada basket, dart och lära mig mer om API. Har fastnat för fairbot och det är verkligen en stor hjälp för mig. Det har gjort att jag inte kan förstå att du inte använder API men du vet säkert bäst vad som passar för dig.



Jag ser att du är igång i forumet. Jag kommer att vara lite mer sparsam där nu till en början i jämförelse med förra året. Anyway, jag ser fram emot fortsatt kontakt med dig då jag också kör på heltid från och med nu.



Johan Björkqvist

2009-01-02 @ 14:16:45
Postat av: Johannes

Tack tack!

Sista posten: Jag har hållt föredrag på BraOdds Oddsakademi -07 och -08 som Peter är med och organiserar. Hurså?

2009-01-02 @ 19:46:33
Postat av: Robin

Johan Björkqvist,

har du blogg? :)

2009-01-04 @ 23:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0