Nybörjarguider

Jag får en hel del mail från trevliga läsare som alla undrar om jag kan rekommendera någon skrift eller site som förklarar det här med att trada på sportbörsen, Betfair. Tyvärr så känner jag inte till någon bra guide på svenska.

Betfair har en demo, som jag aldrig provat men den förklarar förmodligen lite av det tekniska.

Alltomspel.info har en "spelskola" som även tar upp oddsbörsen samt ett forum där det finns många forumtrådar i ämnet oddsbörs.

Johan har en site, stora vinster,  som förklarar en del om att trada på Betfair, på tennis och andra sporter.
Han säljer även trade guider till Betfair på engelska, jag kan dock varken rekommendera eller avslå de eftersom jag inte sett dom.

Jag ska återkomma men någon "nybörjarguide" så småningom.
Kanske dags för en Betfair Education Stockholm?

Nämen just det ja! 
Att trada på Betfair är ju lotteri enligt lagens mening. Och främjande av utlänskt lotteri är olagligt.
Synd de.


Kommentarer
Postat av: Limp

Ja då skulle jag signa upp direkt:D

2008-01-16 @ 12:50:57
Postat av: acap

Eller hva med et online trading rom der vi kan følge noen av dine trades ?

2008-01-16 @ 18:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0