Nattbokningar

Dagens kväll/nattpass är över. Fem matcher i Limas challenger har tradats, den sista matchen slutade 6-0 6-0.
Efter att turneringen är slut ska jag skriva lite mer om den och marknaderna kring den.

Vi är nu nere på två datorer här hemma. Samtliga laptops är mer eller mindre trasiga. Fråga mig inte hur det har gått till men innan jag inhandlar en åttonde laptop på 18 månader så ska jag göra ett försök att fixa de gamla.

Jag slänger ut en fråga här:

Finns det någon datakunnig i Göteborgsområdet som vill tjäna lite extra pengar?

Jag behöver hjälp med att inköp och byte av hårdisk på fyra st 17" laptops samt installation av xp på samtliga. Jag har även ett gäng laptops med mindre defekter, t.ex en helt ny där batterikontakten i datan åkt in i laptopen så den inte går att ladda.  Om det finns någon som kan hjälpa mig i sthlm eller ösd så kan det också gå bra.

Maila mig på [email protected] om ni vill och kan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0