Ångerrätt

Jag brukar aldrig ändra eller ta bort ett postat inlägg. Kanske har hänt någon gång att jag ångrat mig och raderat, bl.a i sommras när jag i illska hängde ut några idioter lite väl dumdristigt så att deras telefoner började ringa...

Nu ska jag göra det igen. Inte hänga ut någon men väl ta bort ett postat inlägg. 

Jag skrev ett inlägg för en vecka sedan om hur jag såg på Betfairs nya premium avgifter för vinstrika kunder.
I väntan på Del Potro- Ferrer så har jag fått nya insikter som gjort att jag totalt ändrat min inställning i frågan.

Reglerna kring de nya premium avgifterna är klara men mycket svåra att förstå. Jag tvivlar på att det ens är lönt att förklara de här på bloggen.  Med detta inlägg vill jag så klart det bara går säga att jag inte på något sätt kan ha förståelse för Betfairs nya avgift.

Kommentarer
Postat av: O

Som du själv angav i ett tidigare inlägg så finns det metoder att undvika premiumavgiften. Så egentligen ska det väl inte vara några problem att slippa betala avgiften?

2008-10-03 @ 13:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0