Masters

Dags för Masters i Madrid.
 
Synd att Robin inte kunde ta hem finalen i söndags. Vi hade en mycket trevlig helg i Stockholm, höjdpunkten var helt klart Söderlings semifinal - då fick vi sitta intill Mona Sahlin. När Cissi skulle känppa kort på mig och Mona så gick linsen sönder. Kanske guds vilja. Vem vet.

Jag har gått emot allt förnuft och Mekong och köpt en stor position i Swedbank A. Jag kan inte riktigt bestäma mig riktigt när jag ska ta hem vinsten - denna vecka eller fram till våren?

Cissi fyller 27 idag! Paket, tennis och tårta. Kan det bli bättre?
Ja, det hade kunat vara bättre. Cissi är nämligen sjuk stackarn.

Dags att hämta Tilda och köpa paket.

Kommentarer
Postat av: teak

köp fler aktier i den danske bank med,de har väldigt låg skuldsättningsgrad

2008-10-13 @ 18:53:36
Postat av: niklas

hej Johannes,har en fråga du gärna får svara på. om man innan matchstart lägger in en bokning eller backning som inte blir matchad försvinner den alltid för mig när den går över till inplay, men går man in å tittar på matchodds och tittar före och efter inplay så ligger det kvar samma summor ändå för andra, exempel på 1,01 å så vidare. hur kommer det sig?

2008-10-13 @ 20:37:58
Postat av: SWingtrader Igor

Kul med livetennis pa plats.



Grattis Cissi!



Halsningar fran soliga Kroatien.



Skit i aktier,haller pa och jagar nybygge i Kroatien,det blir nog lagom till Umag open nasta ar:-)

2008-10-13 @ 21:14:40
URL: http://betfairswingtrader.blogspot.com/
Postat av: teo813

Oj oj, nu är jag riktigt orolig för swedbankens framtid :-)

2008-10-14 @ 00:52:29
Postat av: Strappa

förmodligen sitter dom med nån form av api-program som lägger kommer ihåg vilka vad du har liggande och placerar om dom när marknaden kommer in-play?

2008-10-14 @ 04:23:13
Postat av: Fredrik

Skulle inte köpa aktier i Danke Enskilde Bank. Hade föreläsning med en professor i sakrätt avseende pant på fast egendom och lite annat för 6 månader sen. Han sa åt oss att Danske enskilde bank skickar lån vidare på ett sätt som inte är förenligt med lagen och att de kommer falla hårt den dag som hushållen börjar få ont om pengar då de saknar säkerhet i sina lån.. Så jag skulle nog inte investera..

2008-10-14 @ 10:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0