Update: EnNollEN

Jag sitter och snackar med Cissi och vi kan liksom fortfarande inte förstå hur de kunde spala på våra 1.01 med ÖVER 7 minuter kvar. Tittar man på de matchade vaden så är det väldigt många olika spelare, över 20 olika, alltså ingen som tryckt fel.

Barcelona gör 6-1 med 17 minute kvar och min green out back på Ö / mål blir inte matched, typ 1-2 minuter ifrån bara.
Eftersom TV4 visar hockey så går jag in på forumet för att leta en livelänk till Barcamatchen och möts av en tråd om just 1.01 matchen mellan Naval och Belenenses.

Det visar sig att det finns en förklaring!



Betfair erbjuder livescores som man kan klicka på via en liten direktlänk intill marknaden.

Den livescore som Betfair erbjuder visade att Naval hade ledningen med 2-0 med 7 minuter kvar!

Så var det självklart inte, det var 1-0 och aldrig 2-0. Vanliga nöjesspelare som gled in och klickade fram scoreboarden och såg 2-0 spelade på 1.01 och 1.02, vilket är normala odds i det fallet. Jag letade fibrilt information om vaför oddset var så fel, men kunde inte hitta något. Det var tre gula kort om jag minns rätt men ingen utvisning.

På forumet så är det rätt många som visar en aning irritation över Betfairs scoreboard just nu.
Kan tänka mig det, kan tänka mig det.

Ett litet tips;
Använd bwin.com eller bet365 som scoarboard. Även perfekt som oddsreferens och för övrigt information.

Kommentarer
Postat av: Swingtrader Igor

God morgon



Jag håller inte med gällande bwin som säker källa,vad gäller bet365 så är det samma företag,troligtvis samma mjukvara.

Bwin har jag själv använt och använder jättemycket.Det går inte bara att förlita sig bara på en källa,använd minst tre källor för att vara något säker.



Bra jobbar förövrigt i en matchen!

2008-10-05 @ 06:01:45
URL: http://betfairswingtrader.blogspot.com/
Postat av: småspelaren

Alltid härligt när blindbettare åker dit. Och det gäller er också!

2008-10-05 @ 13:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0