Bojkott?

Finalen i Buenos Aires har precisavslutats. Robredo vann en mycket svängig match i tre set mot hemmafavoriten Monaco. Varför var inte Nallen i final kanske någon undrar? Jo, han hade 1-0 *5-4 30-0 i semifinalen mot Monaco och handlades till 1.01 (99% vinstchans), men han förlorade ändå. I väntan på att Roddick och Alians final i Memphis ska dra igång om några minuter så googlade jag lite på "stoppa matchen".

Jag skrev om detta tidigare i år och nu har det tydligen växt fram en mindre folkrörelse som vill stoppa matchen. Eller stoppa matcherna tror jag att de menar, det är ju fem matchen som ska spelas mellan Sverige och Israel i början av mars.

Iaf, jag googlar på och hittar några filmer på youtube som uppmanar folk att stoppa matchen. Jag klickar på ena och lyssnar lite. Jag känner igen rösten. Det visar sig att det är min jämngamla kusin Jonatan som sjunger på videon de gjort. Så lustigt.

Jag inser att jag också måste ta ett beslut.
Ska jag köra matchen eller inte?


Det har talats om att Stefan Edberg ska göra ccomeback i DC-laget, eftersom alla är skadade. Vore det inte lite väl lustigt om Edberg gör comeback - inför tomma läktare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0