Obama time

Under närmaste fyra veckorna så flyttar tennistouren till Obama land. Denna och nästa vecka så spelar både damerna och herrarna i Indian Wells, och de två kommande veckorna efter det så bär det av till Miami.

Sofia Arvidsson är Sveriges hopp over there. Eller var kanske jag ska säga, hon åkte ut redan inatt i första omgången.
En förstaomgång som började på ett helt annat sätt en vad vi vant oss vid under februari. Favoritvinster i två raka i de flesta matcher var resultatet efter den första speldagen. Jag var så nöjd att jag inte arbetade igår för den sortens marknader är inte direkt de som genererar bäst lönsamhet.

Pim-Pim har talat ut i Aftonbladet. Lite bitter är han nog allt. Mitt tips är att han anlitar Wilander som personlig tränare;)

20 matcher väntar nu och jag önskar så att Cissi kunde kliva in på kontoret och säga - Jag kan ta kvällspasset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0