Slut på idag

Så var denna 21-05 session över. Den kommer inte gå till historien direkt.



Del Potro, Djokovic, Azarenka och Pavluchenkova blev alla utklassade.

Dagens setsiffror:  6-2 6-4 6-3 6-2 6-3 6-3 6-2 6-3.

Tyvärr så ljuger siffrorna. Det var inte ens så jämt som 6-3 i någon match.

Jag hoppas att matchbiljetterna inte var allt för dyra för de tappra åskådarna. Det är inte bara tappra, de är även rätt ensamma. Inte i närheten av fullsatt - trots att det är en av årets största turneringar utanför GS och semifinaler samt kvartfinal med Nadal och hemmaspelaren Roddick.

Kanske är förklaringen att de inte längre säljer biljetter på kredit?


Bättre matcher spelas det i challengerturneringen BMW TC i Florida. Den turneringen har alltid ett myckt bra startfält eftersom den går mellan IW och Miami som båda pågår i två veckor. Många spelare som åker ut tidigt i IW får ett för långt uppehåll till Miami vilket gör att BMW TC ofta har bättre startfält än t.ex Stockholm Open på senare tid.

Tyvärr så har inte gubbarna på Betfair lagt upp några marknader för turneringen. Vi har för övrigt inte sett någon turnering alls under ATP/WTA nivå sedan de stoppade de sista matcherna i Perus lilla turre i november.

Just nu så pågår den sista kvartsfinalen mellan Gaba och Tipsarevic. 3-6 6-0 5-5 och det är synd att denna match inte går att handla på.

Matchen innan hade även den varit fin för handel.
Söderling tog sig till semifinal efter att ha vänt underläge till 6-7 7-5 7-6 mot Schuettler. Andra set tog Robin trots att han tappade sin serve två gånger! 
I semifinalen imorgon väntar Miss Lopez vilket borde ge Robin en finalplats. Perfekt uppladdning inför Miami för Robin!

Tomas Johansson fick ett wild card till samma turnering. Egentligen så kanske jag inte ska nämna det utan låta er suga på "bragmatcherna" från Davis Cup. Nä. Även om Tomas vägrar se sanningen så måste vi andra göra det.
Tomas förorade direkt mot kvalspelaren Gremelmayr med 4-6 0-6.
För besväret så fick han iaf $1300. Växla in dom fort!

Någon ledig helg denna helg blir det inte. Bara nästan.
Miami drar inte igång föränn på onsdag och det finns fyra matcher som jag bara inte vill missa under helgen.
Federer-Murray och Nadal-Roddick imorgon, följt av Zvonareva-Ivanovic och Federer-Nadal(hoppas) på Söndag.

Kl 21.00 lördag och söndag kväll går skådespelen av stapeln och kan beskådas via Betfairs stream(gratis) eller på VIASAT sport.

Nite!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bergamo var ju uppe och handlades friskt på, hoppas dock också på fler challengers.

2009-03-21 @ 07:29:22
Postat av: Anonym

Över 10 000 personer biljetter sålda. Helt okej för ett mitt på dagen pass en fredag. Varit rejält med publik hela veckan. Men okej, bara för arenan är stor så är det inga på plats.

2009-03-21 @ 14:05:57
Postat av: Anonym

"A total of 15,943 people attended the final, taking the attendance level for the two-week men’s and women’s combined event to a tournament record 332,498."

2009-03-23 @ 03:14:22
Postat av: Johan Wallbeck

76 sätt att tjäna pengar på internet



Jag har satt samman denna lista på fullt allvar – jag vill verkligen att du tjänar pengar och blir rik! Och när du väl är rik, glöm inte vem du fick tipsen av!



En del av tipsen är ganska bra medan andra inte är så mycket att ha. Anledningen till att jag har med dem alla på denna lista är för att jag har träffat människor som tjänar pengar på dem alla, även om en del är mer förekommande än andra. En del av tipsen går in i varandra, så det kanske känns lite som upprepning, men tror mig, det är en ganska så tydlig skillnad mellan dem.



Alla av tipsen har jag fått från personer som äger hemsidor där de gör just det jag tipsar om. Jag har suttit ner med dem och pratar igenom hela deras affärsmodell och hur de genererar pengar. De gav mig papper på alla deras intäkter och lönsamhet. En del av dem gav mig även tillgång till deras Adsense-konto så att jag kan dubbelkolla. Om jag skall vara ärlig så var en del av hemsidorna så bra att jag faktiskt köpte en del av dem. Dessa hemsidor tjänar mig väl idag. Checka in själv: http://www.tjanapengar.dk/76-satt-att-tjana-pengar-pa-internet

2009-03-23 @ 20:23:21
URL: http://www.tjanapengar.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0