Barcelona

Idag är det kvartfinaler i Barclona och i Casablanca. Första matchen börjar 12.45 och den sista bör vara klar vid 19 tiden. Dagen höjdpunkt ser ut att bli Cansas- Davydenko 16.30. Båda spelarna har har stora probelm med sin serve denna vecka och det skulle inte förvåna mig om båda spelarna kommer att handlas till över 4 ggr under matchen gång.

Dagens första match är Mathieu - Acasuso 13.00. Acasuso har 6-0 i inbördes möten  och han värderas på marknaden till 63% vinstchans. Jag tror definitift att Acasuso kommer att få problem så ett köp på¨Mathieu innan start kan verkligen rekommenderas alternativt köp honom så fort han hamnar i underläge. Acasuso så inget vidare ut igår utan vann lite pga att motståndaren gjorde många fel. Dessutom så har han nyss varit skadad. 

Nalbandian -Ferrer 12.45. Nallen är endast värderad till 35%, mycket beroende på hans usla servande de senaste dagarna samt Ferrers uppvisning (6-0 6-0) igår. Nalle är i grunden bättre än Ferrer och jag har svårt att se Ferrer ta detta enkelt.

Ramirez - Grosjean 15.00, här  tror jag att Grosjean vinner hyfstat enkelt.Marknaden ger honom endast 57% och det sjuker något.  Har sålt Ramirez till 2.3 och kommer vänta länge innan jag greenar ut, runt 5.5-6 ggr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0