Varsågod Per! Tack Per!

Varsågod Per Gessle! Jag syftar förstås på "Tack Rödholms" i skivomslaget till En Händig Man". Rödholm är min mitt släktnamn på min mors sida. Oklart dock om du syftar på mina tremänningar i Halmstad eller mig.

Tack Per Gessle för ännu en trevlig spelning. Tyvärr var det lite glest i leden(3000pers?) men vad gjorde det.
 
Jag fattar inte att dagens ungdom bara lyssnar på ar and bi. Alla borde gå in på youtube och kika lite på de gamla Roxette och GT låtarna!

image71

Någon tennis har det inte blivit denna vecka och det lär inte bli så mycket heller. Har varit runt i Luleå, Östersund, Hallen, Borgvattnet, Linköping, Varberg och slutligen Jönköping innan jag nu äntligen är hemma igen efter detta års sommarturné. Det gäller att passa på när det är sommar!

Tråkigt besked att Pim-Pim inte hinner blir fit till US-open. Vi får vänta till bakgårdsturneringen på hemmaplan i oktober innan det blir dags. Tråkigt men förmodligen lika bra, en skada till direkt skulle nog vara en skada för mycket för grabben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0