New balls please!

Inte mycket action idag, regn regn regn. V. Williams handlades upp från 1.11 till 1.25 vid ställningen 2-2 i första set.  Ställningen när matchen bröts är 6-2 1-4. Startodds 1.11, odds nu 1.27. Marknaden har rättat sig själv.

I övrigt så har det inte hänt något av vikt och imorgon är det vilodag i wimbledon.

Jag hade en rolig konversation i eftermiddags men en kompis.

- Hur går det i tennisen? (jag)
- Har du inte hört? (vän)
- Nä vadå, är Bjökman bakis igen eller?
-Nä nä, men Norman har dumpat Ebba (vän)
-Dumpat Ebba?  Menar du Magnus Norman?(jag)
- Ja, han har gjort slut med Ebba von Sydow.(vän)
- Jasså, har de varit tillsammans... (jag)
- New balls please! (vän)
- Hahahahhaha

Enligt samma källa så har även Ebba köpt en ny klänning till Båstadsveckan.
Vidare i samtalet blev jag även informerad om att Radek Stepanek och Norman är buksvågrar:-)

Nite!

image16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0