Att ta från de rika...

och ge till de fattiga är kanske nåt som Robin Söderling skulle göra istället för att hålla på och tappa matcher hela tiden.

Som jag skrev igår:
"I övrigt så gäller det vanliga, om Söderling tar ledningen, SÄLJ honom. Han värderas till 33% vilket han ska se som smickrande mot Gonzales som just nu är top5 på grus. Söderling som blivit seedad i franska öppna i år kan mycket väl ta första set mot Gonza, men sedan tappar han förmodligen allt. Som vanligt. Tyvärr."

Ibland så får jag en känsla av "deja vu" när Söderling spelar. Han vnner första set,ev så tar han ledningen i anda, sedan rasar det. Idag var han visserligen ursäktad, han mötte Gonzales oh hade tv länge regnavbrott vilket kan ha stört honom. Dock så är det slående att han så ofta upprepar samma sak.

Gonzaz diagram för idag:
image46
Gonzalez handaldes upp till 4ggr i andra set, Söderling ner till 1.3 som lägst.
1.3 mosvarar en värdering på 77% vinstchans. Jag undrar jag om Söderling verkligen själv trodde att han skulle vinna i det läget..
Robin förlorade med 6-4 5-7 4-6

image16

Kommentarer
Postat av: Andreas

Tjena swedsil, arjansbror här från betfair, intressant blog, som jag frågade igår...kan jag inte lägga till dig på msn om du vill snacka lite tennis :)

2007-05-23 @ 10:23:56
Postat av: andreas/arjansbror

Tjena, arjansbror från betfair här. Jäkligt bra blogg måste jag säga. Kunde jag adda dig på msn ifall du ville snacka lite tennis? :)

2007-05-23 @ 10:30:21
Postat av: Re: arjansbror

Japp säg till på forumet bara, jag skrev de nMelzer tråden senaste. Dock har jag sälla msn på när jag tradar..

2007-05-24 @ 00:16:10
Postat av: hatten

Fin. M. Baghdatis
6 6 6
R. Soderling
7 4 3
var det detta du menade att han vinner första och torskar sedan . Tack för det mönstret "
!

2007-06-15 @ 02:54:57
Postat av: Re: The Hat

Haha såg att han gjorde det igen nu en månad senare. Han är unik:)

2007-06-15 @ 03:43:27
URL: http://betfairdaytrader.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0