Nadal - bättre än någonsin..

Nog var han bra förra året med och motståndet på gruset i år har inte varit det bästa men vilken artist han är!
Jag har precis sett om dagens match eftersom jag arbetade samtidigt och jag måste säga att Nadal just nu är i sitt livs form. Jag rekommenderar alla att skippa fredagsmyset och istället kolla på Nadal - Djokovic imorgon. Tyvärr blir det nog en kort histora på 1.23 minuter men bättre spel och fler spektakulära bollar får man leta efter.

Ta en titt på denna mycket roliga presskonferens med Djokovic efter att han förlorat kvartsfinalen ifjol mot Nadal i Franska Öppna med 4-6 4-6.
http://www.youtube.com/watch?v=zMFOIarW-48

Den är värd att se två gånger - upp till bevis imorgon!

Ta även en titt på den Normans fina vollyespel i finalen år 2000, jag minns det som igår, vi var ett gäng som satt i Holland(fotbollsEM) och följde matchen på storbild. Tiebreaket var värre än turkietmatchen:) 
http://www.youtube.com/watch?v=SJ4RrWL6EK4


Appråpå att Federer "tog semester" idag som någon uttryckte sig så kolla in hans tal fron AO 06. Om du någonsin bråkar med din käresta, be honom/henne att vara tyst, slå på datan och ta fram Federers tal - då ser man allt så mycket klarare!
http://www.youtube.com/watch?v=SqsTpogfnRo

Kommentarer
Postat av: Uffe

asg Federer videon är ju grym!

2007-05-11 @ 12:01:39
Postat av: swingtrader igor

En bra match att trada i kommer vara Gonza-Chela och jag tror på 3 set.Jag kommer att stortrada,inga positioner innan matchen börjar och ingen trading under tie break.Matchen kan man följa på www.bwin.se och även se bilden direkt.

2007-05-11 @ 19:09:23
Postat av: Re: Igor

Japp Davydenkos satt som smacken, jag fick äv kalasa på 1.03 på The Man - Mauresmo. Lite jobbigt med allt regn bara. Gonza-Chela får jag trada från x2000...

2007-05-11 @ 19:48:35
URL: http://betfairdaytrader.blogg.se
Postat av: swingtrader igor

Jag finns på msn så har du lust att prata är du välkomen:-)

2007-05-11 @ 19:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0