Annonsplats?

Jag fick ett mail från någon som ville sätta upp en annonser på min blogg. Tänkte inte mer på det då men nu när jag rensade mailen så frågade jag Cissi om jag ska lägga upp någon reklam på bloggen. "Om den är snygg" tycker hon. Jag har ju ett avtal med betfair men jag orkar inte slänga upp deras banner hela tiden. Lusten blir inte heller större av att de behandlar mig som en idiot ibland. Mirhashmats ursäkter hjälper inte.

Då slog det mig att jag egentligen borde vurma för betsson, den alternativa oddsbörsen som dessutom har svensk anknytning. Dels för att dra mitt strå till stacken för bryta betfairs monopolliknande marknad. Och dels som hämd för att betfair anklagar mig för lögn när jag hävdar att de inte stängde Montengro-Sverige marknadnaden i tid vid Sveriges mål för några veckor sedan.

Så om någon från betsson läser detta och vill ha en banner här, gärna med texten " bättre kundtjänst än betfair", så är det bara att slänga iväg ett mail till mig:)

Kommentarer
Postat av: Håkan

Du kanske borde ta en titt på denna sida om du känner för att promota Betsson och få en liten peng för det: www.affiliatelounge.com. Gärna med min ref-kod så att jag får lite för att jag tipsade dig om att bli affiliate ;)
(i så fall via denna länk: http://www.affiliatelounge.com/?from=73 )

2007-10-01 @ 15:01:32
Postat av: mr Mekong

Robredo levererar minsann guld! Antar att du också är med och inkasserar!

2007-10-01 @ 23:15:20
Postat av: Risk

Om någon hos Betsson nu läser bloggen, ganska troligt faktiskt, så vill jag hälsa att ni är en av Maltas absolut sämsta bookmakers och det säger mycket.

2007-10-02 @ 00:04:38
Postat av: Anonym

vad har du för avtal med betfair, är du anställd hos dom som sekreterare?

2007-10-02 @ 09:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0