Betfair bjuder på resa!

Betfair har startat upp något nytt projekt för att erbjuda bättre service till deras bästa kunder. 
Förutom 24-timmars support så är första steget en bjudresa till Spanien om två veckor för att vara med på turbotennisen som de anordnar då. Ett trevligt och välkommet intiativ som vittnar om att betfair är på rätt väg.

Idag när jag satt hos frisören så ringer min flickvän och berättar glatt att hon precis fått ett telefonsamtal från Betfair och att de bjuder henne på resa och hotell till Spanien i slutet av oktober. Detta alltså för att hon är en bra kund, vilket hon självklart är och självklart så ska hon åka.

Frågan jag ställer mig är:

Varför är inte jag bjuden?

Jag misstänker att det har att göra med att min mobil var avstängd fram till 15-tiden.

Betfair, mitt nummer är 073-50 99 636. Mobilen är på.

Edit: Resan är klar, trevligt att allt går att lösa:)

image16

Kommentarer
Postat av: teo813

Hej, jag trodde din flickvän var storspelare och du bara skriver på bloggen, är det inte så?
Så varför klaga?
:-))))

Nej, jag fick inte inbudan denna gång, min mobil var också avstängd men jag tror inte att de skulle ringa mig ändå. Jag var nämligen i Spanien i våras med en gäng killar och tittade på Real-Valencia på Bernabeu, betfair bjöd på detta.

Så jag tror inte att betfairs policy är att bjuda på resa två ggr samma år.

Sedan, jag tradar-gamblar-investerar-spelar mer på fotball än på tennis, fast jag vet inte om detta har någon betydelse.

trevlig kväll

2007-10-10 @ 18:26:13
Postat av: Farbror Fläsk

Jag har blivit lovad turbotennishelg, så jag väntar också på samtal. Annars ställer jag till med ett jävla liv, Betfair!

2007-10-11 @ 07:28:09
Postat av: Peter Dahlenmark

Det är intressant att få höra hur skatteverket ser på denna resa, då det rimligtvis borde uppstå ett förmånsvärde och därmed beskattning. Men samtidigt så ser de ju inte er verksamhet som ett yrke, vilket vi är några stycken som kan bekräfta. Är det en vinst och därmed skattefri eller är det en gåva och därmed skattepliktig? Vad ännu värre är, gåvan är av så stort värde att den i Sverige kan betraktas som en muta! :)

2007-10-11 @ 11:11:26
URL: http://www.alltomspel.info
Postat av: Johannes

haha, det skulle inte förvåna mig om gamla RSV vill ha en bit av kakan:)
Men jag går fri än så länge eftersom jag uppenbarligen får sköta hushållet den helgen..ingen resa här inte:)

2007-10-11 @ 18:18:38
Postat av: Johannes

Resan är klar:)

2007-10-13 @ 03:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0