Man väljer sin reaktion

Matchen mellan Kuznetsova och Schiavonie avslutades precis.
Kuznetsova höll serven till 3-3 i andra set och Schiavonie skulle ut och serva. Jag skaffade mig snabbt ett mycket bra resultat i matchen eftersom marknaden körde rally upp och ned.

Vid ställningen 3-3 i andra set så var det självklara värdet på Kuznetsova som spelat upp sig i matchen, ett break till 4-3 var mycket troligt och det skulle ha orsakat ytterliggare en flip-flop på marknaden. Jag lägger däför upp drygt 50k på 1.52 och 1.55 för att boka Schiavonie. Till min förvåning så blir de matchade direkt.

Jag lyfter blicken mot tv-skärmen och ser Kuznetsova samtala med trainern. Hon skakar på huvet. Jag säger fan, hon kommer bryta. Mina bokningar sekunden innan motsvarar att jag precis spelat 26k på henne.

Ska jag slå sönder något tänker jag. Nä, det går inte. Jag bjuder på det. Hoppas bara att det var någor riktigt usla traders eller punter som fick (tillbaka) det.

Kommentarer
Postat av: nurugsinnet

Troligen var det väl någon på plats som jublande glad fick det eftersom Kusse redan kallat på trainern.

2007-10-19 @ 18:46:37
Postat av: Jóshï

Hej! Missar inte ett inlägg i din blogg. Tack för den. Har själv börjat spela en hel del på betfair och kika på deras forum. Vad heter du där? Du verkar veta vad du snacka om så skulle gärna vilja läsa dina inlägg i forumen också.

2007-10-19 @ 18:56:34
Postat av: Jarmo Pistol

Han ventilerar inte så mycket på BF-forumet. Mest sina gaymisstankar mot F.Lopez. :)

2007-10-19 @ 18:59:18
Postat av: Joh

Det är inga misstankar. Lopez är gay och inget fel med det heller. Jag brukar mest dryga mig på bf-forumet, rekar inget och tillför inget. Det är min ventil. Nickar swedsil och swedsill.

2007-10-20 @ 06:46:48
Postat av: nurugsinnet

Loppan har ju flickvän. Vad har du fått dina gaymisstankar från? Svårt att hitta en kille som hänger med fler tjejer...

2007-10-20 @ 20:35:59
Postat av: Johannes

Fyndigt Lasse.

2007-10-21 @ 09:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0