Hemma igen efter Betfais grymt trevliga bjudresa. Närmare spelare som Nadal och Pat Cash kommer man inte!

Måndagen blev den bästa dagen någonsin, gårdagen blev därför ledig för att undvika en reaktion samt en massa att göra här hemma då vi "bygger om"(igen).

Åter vid datan idag och jag hittar direkt Djokovic till 1.08. Mumma och en marknad som för en gång skull tror på Djoko hela vägen. 3-6 2-6 blev Djokos förlust mot magican Santoro. Santoro som slår Roddick, förlorar platt mot Grosjean för att sedan slå Djokovic. Motivation'sproblem mot sämre spelare?

image115
Inga svängningar i matchen men dock värdeodds hela vägen, eller vad sägs om 3.2 på Santoro vid 1-0 0-0* och Djokovic 30-0 i egen serve? Eller 2.48 vid 1-0 *2-0 34-40?

Kollan in Porsborns blogg på tennistalk ang den fula ankungen. Känns som Davy blir allt mer omringad..

Mer blogg kommer ikväll, ska bättra mig!


image72

Kommentarer
Postat av: Daniel

Måste dock sägas att det var bland det mest pinsama jag sett från Djokovic. Fanns bara en sak i huvudet och det var att förlora. Såg värre ut än Calleri förra veckan. Nu tror jag inte, dock inte helt säker, att han 'fixade' matchen men han tankade den defenitivt. Urkasst gjort av världstrean!

2007-10-31 @ 15:33:01
Postat av: Risk

Väldigt svårt att tro att han fixade den. Trots att det trycktes stora belopp på Santoro så var det svårt att flytta marknaden, var den fixad så borde den rört på sig.

2007-10-31 @ 17:55:42
Postat av: Grådagar

Håller med att Djokovic hade ju inte tanke på att försöka vinna matchen idag.

Vet ju att det är mest tennis snack här och det är väldigt kul. Men jag håller på att trada lite fotboll här också. Tycker dock det är lite lurigt vad man ska ha för taktik. Är det någon som har några tips hur man ska tänka eller på några system man kan använda eller tips på någon sida som man kan läsa om det. Ha det bra!

2007-10-31 @ 23:37:37
Postat av: Nicke

DatORN, inte datan :)

2007-11-01 @ 11:08:00
Postat av: ato

Jag är som "Grådagar" också intresserad av fotbolls trading. Har ni länktips?

2007-11-01 @ 19:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0