Nadal nanananan Nadal

Nadal förlorade - äntligen - till 1.22, som lägst 1.06

Han har haft marginalerna på sin sida länge nu och denna förlust hade han knåpat ihop.

Den stora frågan är bara - hur kunde min bok sluta med +721:-?

Initialt så bokade jag Nadal stort. Jag fick även min bit av kakan på 1.07.

Jo, eftersom jag inte kan minnas ett tiebreak som gått min väg någonsin så fattade jag det värdelösa beslutet att gå över på Nadal inför tiebreaket i 3:e set. PANG 0-3.

Nåja, bra dag iaf. Min flickvän hade hittat lay på Wawrinka till 1.2 och köpt lite fin Djoko så så. Jag tycker det är viktigt att kvinnor och män tjänar lika mycket:)

image16

Kommentarer
Postat av: John Silver

Se till o sova nu så du går upp till tennisen kl 17 xD

2007-09-05 @ 11:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0