Damer

Denna vecka pågår det endast WTA turneringar. Anledningen är att herrarna spelar Davis Cup i helgen. Ytterligaren en mellanvecka alltså, även om dam-matcher inte är fy skam heller. Turnerngen i Pattaya har som vanligt en mindre bra scoreboard, thaikillen Jiro brukar hjälpa till med livescoren i Pattaya på hans hemsida.

Själv blir det helt tradeledig denna vecka, ev en bokning på Sverige mot Israel inför helgen, då Sverige handlas till låga 2.2 just nu.

Jag befinner mig just nu i Malmö där jag under denna vecka ska konsultera Betting Promotions utvcklingsavdelning. Arbetsområdet är såklart tennis på sportbörsen, vad annars.




Kommentarer
Postat av: nurugsinnet

Du får gärna boka Sverige till 2.20 så lovar jag att spela.

2008-02-05 @ 11:11:37
Postat av: Strappa

[email protected] verkade snacka en massa bara. kontaktade honom o bad om odds+resultat från några turneringar. men hittils har han inte skickat något alls till mej. vilket var tråkigt för jag har rätt bra idéer på hur man ska analysera odds och utfall.

2008-02-05 @ 11:17:41
Postat av: Swingtrader Igor

Johannes

Hör av dig för en fika om du är i Mamö,jag är dock förkyld men ingen hångel:-)

Hörs

2008-02-05 @ 12:25:40
URL: http://betfairswingtrader.blogspot.com/
Postat av: hmmm?

Snacka massa? Jag sa att jag av någon anledning får error när jag öppnar filer, jag återkommer när det är fixat! Kan bero på min laptop tror jag!

Ha det gött
saha.1986

2008-02-05 @ 15:22:30
Postat av: Strappa

men man behöver inte öppna filer för att skicka dom väl? ber om ursäkt om du tog illa upp. men jag fattar inte varför du behöver öppna en fil för att skicka den till någon annan. drog en snabb slutsats bara.

maila över den minsta av filerna till [email protected]

2008-02-05 @ 15:58:42
Postat av: xx

Scoreboarden slö som en apa, 1-2 poäng efter. En Courtsider som kommer in i marknaden om det är påväg till break.

2008-02-06 @ 07:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0