Betfair håller inte

Nu crashade Betfari igen.

Ställningen: Federer - Tipsarevic 0-1 5-5* 15-15

Trots att jag bokat Federer både till 1.01 och 1.02 rikligt så var jag i en trade prescis med mycket plus på Fed och MYCKET minus på Tipsarevic. Totalt sett så ligger jag bra till men just vid tiden för crashen, 08.15 svensk tid så ligger jag med max-minus på Tipsarevic. Heller det än minus på Fed men om Federer förlorar utan att siten kommer igång så har jag gjort mitt på Betfair. Det fungerar inte att investera stora summor när tekniken inte fungerar.

Utöver det så har jag ordrar som ligger omatchade.
Om de blir matchade 20 minuter efter att siten crashat, som min kära flickvän fick erfara vid förra crashen så..arg.



Edit: Siten uppe igen efter 15 minuter.

Kommentarer
Postat av: Mats

det är skandal, jag har grönt på båda men ändå

2008-01-19 @ 08:29:57
Postat av: Anonym

Det ser ut som att du blir kvar på Betfair ett tag till då:)) Federer i ledning nu.

2008-01-19 @ 08:40:12
Postat av: Mats

roger federer har 0/2 räddade bp och 2/9 vunna i tipsarevic serve, mycket dåligt stats för federer, vilket påminner mig om hans match mot gonzales i november

2008-01-19 @ 08:48:05
Postat av: teo813

Bäste Theodore.
Tack för ditt email.
Vi har inte haft problem med våra servrar på över tre veckor, och alla spel har därmed gått som normalt. Vi stänger naturligtvis sidan om det uppstår tekniska problem från vår sida.
Om du blir kopplat ur sidan, t.ex. vid lokalt serverfel hos din internettleverantör eller via en mellanserver, har du självklart möjlighet att ringa oss för att 1) checka om servern faktiskt är nere, och 2) lägga spel över telefon om servern är aktiv men du fortfarande inte har tillgång. På det sättet minimerar du en eventuell förlust.
Kontakta oss gärna vid andra frågor!
Med vänliga hälsningar
IngXXXX
XXXXXXX

----------------------------------------------------

Efter det svaret (för några dagar sedan) slutade jag trada på den tennisturneringen och satsar på min hälsa och min sömnbehov istället(förutom en stor förlust som jag gjorde igår på Roddick-dagtid).

Inget fungerar optimalt på australiskt konto, det går så segt att det omöjligt att trada med psykisk balans. Ofta tar det 3 sekunder för att annulera omatchade bets osv. Inte konstigt att den tennisturnerningen är det värsta jag har varit med av tradesynpunkt trots att jag tradade bara 3 dagar...

Lycka till ni som har ork.

2008-01-19 @ 13:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0