Odramatisk natt

Schnyder(1.13) var först ut inatt. Marknaden älskar henne och så gjorde även de 400.000SEK som matchades på 1.01.
Behöver jag säga att hon förlorade? Det gjorde hon iaf.

Roddick kör över Berrer just nu, amerikaner är grymma på att krossa tyskar, även mitt i natten down under. 
Också Roddick lyckades precis som Schnyder förlora en 99% chans när han nyss blev breakad från gameboll, och handlades till just det, 1.01.

De så omtalade tennismammorna som reser runt med sina bäbisar, Bammer och Davenport får blanda välling istället för att spela vidare i AO
Bammer (1.17) fick ge sig med 2-6 0-6 och Davenport(3.25) var helt utan chans mot Sharapova.
Så rätt på nått sätt att skönheten fick trycka till odjuret.

Det märks att marknaden har svårt att handera femsetsmatcher.
Flera spelare handlas ned till samma odds som de ska ha vid eventuell setvinst bara för att de tar ledningen i ett set med ett break. I natt så har det upprepat sig i nästan alla matcher. Marknaden reagerar likt en tresetsmatch på breaken, när spelaren sedan vinner setet så kommer marknaden på att det är bäst av fem och kan därför inte pressa spelaren mer. Läge för gratisbokningar för den som är lite uppmärksam.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Bokade Schnyder till 1.12 innan matchen och tog tillbaka det vid 1.40.. Sen fick jag för mig att jag skulle boka igen, men gjorde det på 1.20 :P

Needless to say, det var då tanta kom igång och bröt tillbaka och tog första set. Efter en trög oddsutveckling grönade jag sen ut helt och la mig, sen ser jag i morse att australiensiskan vann..

Jag har mycket kvar att lära vad det gäller tennistrading :). Tur att jag har fotbollen som drar inte lite cash.

2008-01-16 @ 13:33:18
URL: http://www.sporttrading.se
Postat av: Swingtrader Igor

Instämmer med Johannes,det var nåt helt sjukt vad exempelvis Karlovic pressades ner vid 1:1 i set och break upp,jag tror att han låg på 1,12,det här med värderingen håller väl inte många på med,i varje fall inte mitt i natten.

2008-01-16 @ 23:39:26
URL: http://betfairswingtrader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0