Experthjälp

Jag har problem. Nu ber jag er läsare om hjälp.

Jag har Söderlings match mot Benny på datan inspelad, men när jag kör screen recorden på den för att lägga ut när han skriker "f***a" och annat till domaren på youtube så får jag inte med ljudet, bara bilden.

Frågan blir förljande:

Hur ska jag göra för att screen recorda och få med ljudet?


Magnus Norman tycker att tidningarna förstorar upp Robins attak lite väl mycket.

För den oinsatte så ska jag berätta precis vad Robin började säga till domaren:

Domaren: Varning to Mr Soderling for racket abuse!
Söderling: Håll käften dig dumma jävla idiot!  Fan du är så dum i huvet din jävla fittskalle!?!
Exakt så sa han.


Sedan fortsätter Robin tjafsa för att han fick en varning för att han skickat iväg sitt racket med all sin kraft i ren ilska.
Marknaden reagerade på bråket eftersom alla insåg att Robin nu var ur balans=kommer förlora.

Hårda ord som visst ska ha den uppmärksamhet de fått.
Att få en varning betyder inget för poängen i en tennismatch, och jag tror att hade det varit en annan sport så hade spelaren straffats hårdare efter att ha sagt vad Robin sa till domaren.

Lite roligt var det när domaren direkt frågade vad Robin sagt. "You really dont wanna know that" svarade Robin då.
Please dont talk talk to me in swedish sa domaren då.
DONT TALK TO ME AT ALL THEN!, svarade Robin, varefter han ställde sig upp och skrek med gråten i halsen: DONT TALK TO ME! DONT TALK TO ME! DONT TALK TO ME!




Fin morgon här i gbg. Sol som vanligt. Och bara en vecka kvar till EM.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Pinsamt!! man skäms för att vara svensk....värre än Mcenroe i sina värsta stunder.

2008-06-02 @ 09:03:40
Postat av: empa

testa det här om du vill screen recorda, ljud spelas in också: http://www.zdsoft.com/screen-recorder/

jag ser fram emot filmklippet!

2008-06-02 @ 13:09:11
Postat av: Joakim

Visst har du rätt i att Söderlings beteende fick befogad uppmärksamhet. Ibland häpnar man över hur enögd Magnus Norman är på sin blogg.

2008-06-14 @ 02:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0