Novak -rak och ärlig

Från presskonferensen efter världstreans förlust ikväll mot 122:e raknade Anderson. Djokovic verkade inte det minsta nerstämd över förlusten.

Q. In the long scheme of things, this is just a temporary setback, obviously. Now you're looking forward to the clay court season to reassert your winning ways. What can which expect in the next few weeks and months?            

NOVAK DJOKOVIC: Well, you know, there is a lot of expectations, of course, as the third player of the world, and first player of the world this year. I had the best results so far. And, obviously, going to the clay, which is not my favorite surface, but still I can play good tennis. The good thing about this loss is that I can get a bit longer period of preparation and vacation as well.


Novak Djokovic - rak och ärlig.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Svar; Haha, va? Nej, tror inte att jag tagit bort något inlägg.. du var og ganska trött :) Godmorgon!

2008-03-29 @ 09:47:31
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/
Postat av: xxxxx

Johannes, är betfairs svenska kundservice öppen på helgerna?

2008-03-29 @ 10:38:57
Postat av: Tilda

Hej pappa, jag har det jätteskönt på min fjällsemester, ska till Åre holiday club o bada på torsdag, kanske följer Dajje med. Cissi jobbar i barnliften så jag kanske ska åka skidorna, fort,fort. Blir du rädd nu??? Kommer hem kanske på söndag, längtar du efter mig/ puss,puss från pappas skrutt.....

2008-04-01 @ 14:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0