5 dagar kvar

Nu är det fem dagar kvar på denna dieten. När jag skulle hämta mig en te-påse nyss så hittar jag ett paket ballerina i skåpet. Det paketet köpte jag för att Tilda skulle ha med sig på tåget, men det blev tydligen kvar.

Viktminskningen har bara varit 2.5 kg senaste veckan, trots att jag inte ätit något annat än de tre påsar proviant som Cillen sagt. Matchvikt i morse var 94.8, vilket ifs är bra eftersom det är -8.7kg sedan start. Men det lär inte landa in på några -14 som planerat utan snarare -10 till 11, vilket rubbar min motivation lite. Det hela känns som ett långt j***a regnavbrott.

Odds på att jag avbryter dieten imorgon: 1.10



Berdshit blåste ur Franska idag, tyvärr missade jag det kalaset men det kommer nya tåg. Bara att vänta. Och vänta.

Någon undrade vilka som sänder RG.

Eurosport är den enda kanalen i Sverige som visar. De sänder hela dagarna med en massa hänsynslösa avbrott för cykel, eurogoals eller något annat skit.

www.tennisform.com finns flera länkar till speglar och annat som visar från andra kanaler.
Det går även att för 50 spänn få tillgång till 5 banor livestreamade via eurosports site. Bilderna där håller inte betfairklass utan släpar som vanligt 1-3 bollar, men det är ändå bra att ha.



Trots att jag var kraftigt förkyld och varit sängliggande en dag så trotsade jag kroppens signaler och gick på Ullevi i måndags med fam Börje och fam Henrik för att se Sverige-Slovakien. Det var trevligt men kostade två dagar med hosta och feber. På bättringen nu och imorgon är det full fart igen.


Kommentarer
Postat av: PeterD

Håll i nu Johannes, när du har kommit så här långt. Målet var väl högt och jag kan förstå att du är lite besviken att inte nå det, men prestationen av en erkänd trashking vad gäller mat är ju enorm!

2008-05-29 @ 10:32:26
Postat av: Johan

Orkar du träna något under denna period eller sitter du mest still framför datorn och tradar?

Jag tror du fixar några dagar till! Lycka till!

2008-05-30 @ 00:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0