En andra chans

En andra chans är ok. Kanske en tredje med. Men de som ger Davydenko en femtielfte chans och dunkar på 1.01/1.02 får skylla sig själv.

Synd att man var upptagen på annat håll och inte fick del av kakan. Jag hittade dock lay på 1.2 senare men förstörde att med 9 trades på rad i game 6 i 5:e set, alla traders gick åt fel håll. Under gamet handlades L mellan 1.4 och 2.3, trots att det var det 6:e gamet.
image232

Först bokade jag servaren: utfall 15-0 (fel)
Då spelade jag servaren: utfall: 15-15 (fel)
Då bokade jag servaren: utfall: 30-15 (fel)
Stod över. utfall 40-15
Då spelade jag servaren:  utfall 40-30 (fel)
Stod över: utfall 40-40
Stod över: utfall: BP
Då bokade jag servaren: utfall: 40-40 (fel)
Då spelade jag servaren: utafall: BP (fel)
Då bokade jag servaren: utfall: 40-40 (fel)
Stod över, utfall Adv
Då spelade jag servaren: utfall: 40-40 (fel)
Stod över: Utfall: BP
Då bokade jag servaren: utfall: 40-40 (fel)
Stod över, utfall Adv
Stod över: utfall hold.

Under de 6:e gamet blev 13+/13+ förbytt till -5/-5.

Min enda tanke efteråt var; hoppas inte cissi såg.

Davydenko som var storfavorit från start, hade ledningen med 2-0 i set men tappade mot gamle Ljubicic. 6 mille handlades på 1.01 och 1.02 på förloraren.

Lite tidigare idag så hade Wawrinka ledningen mot Gonzales med 2-0 i set och 2-0 i game.
1.5 mille på 1.01 grät tårar när inte heller Wawrinka kunde vinna från den positionen.

Jag hade en 1.01 50k lay upplagd på förhand som matchades, med lyckades ändå sluta på rött. Trots att jag såg matchen så trodde jag inte att Gonza skulle hålla en så hög nivå under de tre sista seten. INGEN skulle ha en chans att vinna mot Gonzales när han spelar så. Nadal skulle inte ens komma till 40 i något game.
Men Gonzales spelar bra ibland, i ett set eller två. Tyvärr så gör han det bara ett par dagar per år..

Nya tag.

Söderling (1.2) tog första set, handlades ner till 1.06. Nu precis så chockade han som vanligt och förlorade andra set efter att ha missat två setbollar. Odds nu vid 1-1 i set 0-0 i game: 1.45

Hm. Startodds 1.20
1-1 i set 1.45

Jaja, marknaden har aldrig fel bla bla.
Men nu har den fel iaf. antingen var 1.2 för lågt eller så är 1.45 för högt. IMO så var 1.2 lite väl lågt på en spelare som tyvärr saknar psyke och bara vunnit mot 2:nd handspelare denna vecka. Dessutom möter han en fransman i frankrike..

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag såg... Ska vi köra all in Bennetau?

2008-05-31 @ 19:17:45
URL: http://missbetfair.blogg.se
Postat av: ET

haha detta är för roligt, snubben bara tappar allt mentalt efter tappat sina setbollar i andra set, sen slår han bort precis allt i tredje, julien behöver knappt slå på bollen för robin ger honom poängen ändå.. jag tror han kommer supa ner sig rejält efter denna förlusten och skämmas så in i helvete för att han är så patetisk.

2008-05-31 @ 19:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0