Gör om gör rätt

Körde precis Moya-Benneteau,  det slutade med -3k, vilket måste ses som uselt med tanke på matchutvecklingen.


image216
Benneteau handlades till 2.3 innan start, till 1.2 i första set, till 1.1 i andra set och till 1.1 i tredje set när han skulle serva för matchen. Men han förlorade efter att ha hämtat upp **3-6 i tiebreak.

Jag gjorde det som i efterhand skulle visa sig vara ett stort misstag. Jag bokade Moya vid varje boll när han vände 4-5* i sista set till 6-5*. När han hade 3 matchbollar så var jag inte så glad, så jag vred på reglät och bokade 1.05 upp över öronen. Vid 6-6 så var det 50/50 på marknaden och jag greenade ut genom att nolla Moya och ha kvar allt grönt på Benneteau, eftersom han hade serven.

Chi fick jag.
Vad hette det nu igen? Just det ja. GRINA UT.

Greena ut gjorde jag därimot parallelt på Söderlingmatchen. Robin handlades snabbt upp till mellan 4 och 6 gånger och bokningen på Andreev var mycket enkel eftersom jag inte varit med från start.

Just nu leder Söderling med 1-1 2-0* 15-0 och handlas till 1.27.
Jag bara sitter och mysväntar på att få boka honom, dock lite lägre..

Kommentarer
Postat av: Christian

Jag borjade kolla i mitten av avgorande set och gjorde ingenting forran JB skulle serva for matchen, da layade jag honom till 1,16. Hur brukar du gora sen nar gamet borjar? Jag spelade tillbaka en hel del till 1,30 vid 0-15 i JBs serve. Det var sa klart dumt denna gang men generellt?

2008-05-13 @ 16:07:48
Postat av: xxxx

Christian, är inte du anställd av Betfair? Men ni får tydligen spela ändå?!

2008-05-13 @ 16:10:34
Postat av: Christian

Nej, jag ar inte anstalld av Betfair. Killen som ar VIP-ansvarig pa Betfair ar en annan Christian.

2008-05-13 @ 16:34:51
Postat av: Joh

Varför skulle inte anställa själva få trada?

2008-05-13 @ 23:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0