Motgångar

Igår var en tung dag. Alla favoriter i de matcherna jag körde dyngvann utan en enda swing av värde.
Alla mina positioner gick fel och resultatet på de fyra matcher jag körde var så dåligt att jag inte ens vågar nämna beloppet med hänsyn till läsarna.

Men sånt händer och det är bara att ta en jos och gå vidare. Dessutom så gick det bra för Cissi igår så dagsnettot stannade på dryga basbeloppet i förlust vilket kändes som vinst.

Nya dag - nya möjligheter.
Jag drar igång kl 04 imorse, höjdpunkten är Gasquet match och Roddicks match på förhand.
Gasquets match så sitter jag med 0/100 när han har 2+1 breakbollar till *5-4 i avgörande set. De missar han naturligtvis och resultatet blir inte i närheten av vad de kunde blivit.

Jaja. Det inte inte dödar härdar tänker jag och ger mig raskt in på nästa match i Japan - Roddick mot Berdshit.

Andy Roddick förlorade precis från oddset 1.03 i den matchen.
Jag hade allt emot mig hela matchen men lyckades vända stora röda siffror till stora gröna siffror tack vare matchutvecklingn.

Tyvärr så valde jag att svara i telefon efter att det ringt och ringt ett tag. Cissi och Tilda låg i badet och kunde inte svara.
Dum som jag är så svarar jag, eftersom jag ser att de är en granne som ringer eftersom de ska lämpa av sin unge här. Det känns schysst att svara tänkte jag väl. Slarvig som jag är så lämnade jag  två ordrar uppe.

Efter att ha följt boll för boll i 6 timmar i sträck så släppte jag alltså fokus i 10 sekunder för att svara i telefonen. Massa gröna siffror blev plötsligt röda. Innebörden blev den största kostnaden på över 10000 marknader och en stor potion hopplöshetkänsla. Anledningen till att förlusten blev så stor och inte begränsades av vår spärr på 50k var att jag hade mycket plus på båda spelarna, och spärren är allt plus + 50k. Jag brukar inte har några problem att hantera swings, men denna händelse fick mig nästan att fysiskt kolapsa. Hela kroppen blev lealös och jag kunde liksom inte få fram ett ord.

Så kan det va och just nu är jag inte glad. Cissi är inte heller glad. Semifinalerna i Frankrike och Tyskland senare idag kan dra åt helvete. Jag kommer inte sponsra de marknaderna iaf. Iställer gråter jag ut här innan jag far in på systemet.

Som att det inte vore nog med det så slängde jag min nya telefon i väggen. Denna gången kommer jag dock inte köpa någon ny utan jag nås hädanefter via mail eller hemtelen, som i sin tur kommer vara utdragen när vi jobbar hädanefter.
Det blir bäst så.

Positivt i elendet;
* Ändå plus netto på dagen
* Premium avgifterna känns mer och mer avlägsna när det går så här
* Jag slipper tänka på annat
* Tilda får leka med hennes kompis eftersom jag svara i telefon
* Risken för storhetsvannsine försvann

Kommentarer
Postat av: Johan

Hehe, gott lös på både skärmar och telefoner senaste tiden, kanske dags för anger management? :)

2008-10-04 @ 16:45:09
Postat av: Anonym

sånt här händer ibland. Jag brände en 6tusen genom att använda expekt.com's livescore





2008-10-06 @ 23:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0