Plötsligt händer det

JA, plötsligt så händer det lite olika saker.

För en halvtimme sedan så såg det ut så här i matchens avgörande ögonblick:



Det centrala på bilden är:



30 minuter senare så crashar hela siten. Betfair hävdar att det är ett planerat stopp. Måste vara något som de planerat i hemlighet.

Och det är så typiskt att jag bokat Ferrer som precis förlorat första set med 2-6. Oddset upp från 1.5 till 3.15.
Jag sitter och räknar lite och ska precis boka av när det står sSUSPENDED.

Behöver jag ens berätta vad som hänt under Betfairs crash?
Jo, Ferrer vänder matchen , han har tagit fem raka game och leder nu andra set med 2-6 5-0.

Jag gnetar och grindar, jag kämpar mellan hopp och förtvivlan vecka ut och vecka in.
Och så fort det går åt rätt håll så PANG. Plöstsligt händer det.

Jävla skit Betfair.


Man kan ju undra hur populärt tennis är egentligen.

Denna bilden är från en av matcherna i Brasilien Open;


Turnering efter turnering ser likadan ut. 95% av stolarna gapar tomma i de första 2-3 omgångarna.
Det är knappt att någon courtsider ens bemödar sig att åka till banan längre.
Detta betyder, att över 99% av de som tittat på tennismatcherna i första/andra omgången i hälften av turneringarna varje år gör det för att de vill spela på matchen.

Kommentarer
Postat av: Bobby Johansson

Hehe, ja vad skall man säga, själv bokade man ferrer och tänkte precis spela precis innan matchen blev Suspended & precis som du säger så när allt kom igång igen så har han vänt, skrattretande värre.



//Bobby

2009-02-11 @ 19:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0