Vitch Vitch!

Vitch Vitch!



Jag längtar hem sen åtta långa år.
I själva sömnen har jag längtan känt.
Jag längtar hem. Jag läntar var jag går
- men ej till människor! Jag längtar marken,
jag längtar stenarna där barn jag lekt.


Idag fick vi beskedet som vi hoppats på. I sommar lämnar vi vår lägenhet och flyttar in i en helt nybyggd tvåplansvilla i Olofstorp, 8 km utanför Lerum. Nu är det ifs inte så att jag lekt där som barn, men det är så skönt att kunna landa på en plats där vi vill se Tilda växa upp och i ett hus som vi vill bo i. 20 minuter från GBG City, så nu är det slut på krogtaxi. Fantastiskt! Vitch Vitch!

Kvällens jobb ser intressant ut. Så snart moonballduellerna mellan Radwanska den yngre och den danske Caroline är över så börjar allvaret. Smuts ska ut och skräpa ner mot Haas, Nadal möter rysken Tursunov. Men de mest intressanta matcher på förhand är helt klart Safin, Nalbandian och Szavays matcher. Även Hantuchova och Ivanovic lär få en hel del problem att förvalta favoritskapet. 21-05 är passet.



EDIT 15 minuter senare..

Vitch igen!



En dag som denna så kan inte ens lite datakrångel på Maltaserven rubba mitt prima humör!
Vilken möjlighet för en ledig kväll!



Internal error - who cares?

Kommentarer
Postat av: Wille

det heter VICHT =)

2009-03-17 @ 21:16:25
Postat av: Pabo

Hej! Har precis börjat spela på Betfair. Och nu sitter jag här och kan inte spela pga problem med deras server. Är detta vanligt? Vad händer med mina spel som jag redan har lagt? Torskat?

2009-03-17 @ 22:02:08
Postat av: Fredrik

Olofstorp är fint....lycka till!

Fick ni lån trots att ni inte har "fasta jobb" eller har du fått in en riktig storvinst?

2009-03-18 @ 21:31:28
Postat av: Mekongs Blogg

Kunde du inte byggt i Frillesås istället! Har en obebyggd tomt där med havsutsikt som ör till salu! Finns nästan plats för en tennisbana också. Åtminstone singel!

2009-03-19 @ 13:11:29
URL: http://mrmekong.blogspot.com/
Postat av: Degen

Kul blogg och intressant läsning. Till slut hittade man en människa som inte blir förbannad, sur och bitter när tennissändningar drar ut på tiden så att man missar cykel på Eurosport....

2009-03-20 @ 08:22:15
Postat av: Anonym

LINGEN I KVARTSFINAL I SUNRISE CHALLENGER! MEN BETFAIR HAR INGA MARKNADER FÖR DESSA :(

2009-03-20 @ 14:15:54
Postat av: Magnus

Väldigt störande. Trodde det var fel på min mjukvara och att alla pengarna gått förlorat, men så var icke fallet.

2009-03-21 @ 02:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0